donderdag 24 juni 2010

Joodse kardinaal?

Hoewel het hectische tijden zijn op kantoor, werk ik vanavond toch niet tot héél laat door. Nederland - Kameroen, de WK-voetbalwedstrijd, wil ik niet missen. Thuis even wat eten, en dan ga ik naar mijn vader, samen met hem de wedstrijd kijken.

Voor ik m'n computer uitzet, kijk ik nog even snel naar het laatste nieuws, op 'kpnvandaag'.

Het eerste bericht dat ik zie (ik neem het letterlijk over):
DEN HAAG (ANP) - Informateur Uri Rosenthal heeft zijn gesprekken in het kader van zijn verkenning afgerond. Hij werkt nu aan zijn eindverslag ...
Dat betekent??? Morgen naar 'De Majesteit' en opdracht teruggeven?

Heel ander nieuws trekt ook mijn aandacht.
Nou ja, niet het nieuws, meer de foto die er bij staat. Het bericht gaat over een huiszoeking bij de Belgische kardinaal Danneels. Zal wel te maken hebben met onderzoek naar die katholieke geestelijken en hun perverse pedofiele gedrag. Maar die foto! Zou het ANP echt geen beelden beschikbaar hebben van Danneels in zijn eigen kerk? Die moeten ze dan maar snel eens gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten